Svar: Mina New York tips!


Fick en liten fråga innan om jag kunde ge lite New York tips, har varit där en gång innan (2009) och ska dit om några dagar igen, men ska försöka ge lite bra tips som jag tycker är värda att se och göra :)
Här är några tips:





Tips efter egna erfarenheter och vänner.
Jag kan verkligen rekommendera en tur till Woodbury Common outlets! ( någon timma från Manhattan, går bussar), där kan man fynda massvis med märkeskläder det kan man även göra på Century 21 som ligger vid ground zero! Sen är butiker som Victorias secret, Forever 21 + massor med andra bra butiker som jag tycker är värda att besöka. Förra gången köpte vi The New York pass väldigt pris värt och det var jättekul att gå på rund tur i NBC studios, vi besökte även Madame tussauds och Empire state building, museum mm. Jag har inte testat alla restauranger men har hört talas om att de ska vara bra :)

En hemsida jag tycker är jättebra och fylld med massa tips är: http://www.ilovenewyork.se/

Har ni några andra frågor kan jag försöka svara, men tänkte att jag kunde skriva yttligare tips när jag kommer hem, för då har jag nog lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0