2011-12-20


The worst thing about being lied to is knowing you weren't worth the truth.

Snart lov! Bara 1 skoldag kvar och sen avslutning, ska bli så grymt skönt! Imorrn blir det att åka in till stan för att hitta nyårs outfit, behöver klackar och klänning. Alla jag har kollat på internet är slut eller finns inte i min stl, just my luck! Jag måste hitta innan torsdag för sen åker jag till kusinerna och firar jul och kommer hem den 26 sen fira jul med pappa och sen kommer jag inte hinna och har ingen lust att stressa dagen innan efter klänning!

Kommentarer
Postat av: Mia

the worst thing about being lied to is knowing you weren't worth the truth - or it was to protect you so you wouldn't get hurt because you're worth so much ;)

2011-12-21 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0