Apps!

Tänkte tipsa om lite fotoappar jag använder dagligen:

Min favorit! Instagram. Det är lite som en fotoblogg där du kan lägga upp bilder och lägga på filter, du kan följa dina vänner och kommentera andras bilder mm och det kostar inget! Om ni vill kan ni följa mig, heter picsbyellen.

Filter mania! En annan fotoapp där du kan lägga på filter och sen kan man ladda ner flera olika, lite som instagram fast utan att man delar bilderna och det finns lite annorlunda filter på denna. Denna app är gratis också vilket är super.

En annan app som jag verkligen älskar är Hipstamatic, är en kamera app där du kan byta ut "objektivet" och "filmrullen" så att du får olika effekter på dina bilder. Denna app kostar 15kr men är värd varenda öre!

Labelbox, en app jag hittade för någon dag sen bara och gillar den starkt! Där laddar du upp en bild och sen kan man lägga på texter på dina bilder, det finns olika "tejpar" eller hur man säger haha.. som man kan använda sig av och sen kan man köpa till fler. Denna app är också gratis att ladda ner.

Dessa är mina fyra favorit appar, har ni någon som ni tycker jag ska pröva så säg gärna till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0