2010-året som har gått..

Var ute och fotade massor med syrran.
La upp outfit bilder.
var i  Portugal med dom bästa, åkte även över till Spanien för att kolla fotbolls vm!!
Åkte till London med pappa som present för att jag slutade 9an och då köpte jag även min mbmj väska. och efter det började min kärlek för deras saker hahaxD
Fler outfits i bloggen.
Åkte till järfsö för att fira nyår
min nyårs outfit
Jag har gjort massor detta året. Kämpat hårt i skolan. Kom in på mitt första vals gymnasium, träffat och lärt känna massor med nya personer. Fick reda på att jag ska till mitt favvo land på påsklovet! Jaa det har hänt massor detta året, skulle ta mig en evighet att berätta allt :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0