Nytt iphone fodral


sämst bild. Gör inte färgen rättivsa men ska försöka ta en bild på den imorrn när det förhoppningsvis är lite ljusare ute :) Hittade massor med fler saker jag vill ha i butiken men det får vänta har massor med andra saker jag måste prioritera.. Sen såg jag en skit snygg päls väst i sture gallerian, kostade 2000kr, fick inte följa med mig hem fast jag ville :( Måste säga att marc by marc jacobs butiken har fått in mycket snyggt ! Ville ha ett nytt data fodral hehe, men det ville inte min syster och mamma att jag skulle köpa :( (det var as ballt) juste, fodralet kostade 350kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag börjat med Dagens blogg oss mig! Och du kan fotfarande Anmäla dig!!!! Så skynda på! Plus att du får flera läsare Bra va ? :)

Gå in ht:

http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment

Där hittar du mera info och Hur du tävlar!

Hoppas att just du är med!

Om du inte gillar sånna här kommentare så kan du bara radera den!



Lycka till och GodJul!

2010-12-04 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0