Foto appar

Har ju fått min nya iphone och eftersom att kameran är så mycket bättre på denna än min förra, laddade jag ner några appar så jag kan redigera dom och lägga på effekter och ramar som jag tänkte tipsa om!
Vintage cam- Älskar de olika filterna man kan lägga på bilderna, gratis
PhotoStudio- Kan göra det mest på denna, redigera kontraster, effekter och allt annat möjligt, 7kr
BeFunkyFX- Appen jag redigera bilden ovan med, fina ramar och olika filter, gratis.
RetroCamera- Fina filter och har massor med andra verktyg för att rediger bilder med, gratis.
Frametastic- Olika ramar för en eller flera bilder, gratis. 
Pixlromatic- filter, effekter och ramar och gillar bokeh filterna som finns, gratis. 
ScratchCam- snygga grunge filter, gratis. 
RetroGram- Fina filter, gratis.
+ Min favorit Instagram, lite roligt när man kan se andras bilder och även lägga upp sina egna. Massor med inspiration. Instagram: picsbyellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0